Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- pegangan kita berbeza -


 
kita sama sama menyayangi
kita sama sama merindui
kita sama sama berjanji
namun akhirnya janji tidak tertunai
ak pergi membawa diri
kaw makin dekat mencari
apa yang mesti aku lakukan
tahukah sedalam mana hati ini
tahukah sbnyak mna rindu ini
namun ak pendamkan semua itu kernamu
sampai bila harus hidup dlm kepalsuan
mana mungin kita bersama
persoalan itu tade penyelesaian
aku terlalu menyayangi agamaku
katanya kaw menyayangi agama kaw
syg, aku rela kehilanganmu dari kehilangan Penciptaku
aku mmg menyayangimu namun aku lebih menyayangi-Nya
sesungguhnya cintaku untuk-Nya melebihi cintaku untuk kaw
Dia selalu ada saat aku gembira dan berduka,
Dia tahu apa yang aku perlukan dlm hidup ini
mybe Dia menemukan aku dgn kaw supaya
aku berfikir dgn lebih matang lagi..
maafkan aku !
 takkan sesekali aku gadaikan agamaku demi cinta kita


1 ulasan