Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- kawan kawan lawan lawan -

KAWAN
apa itu kawan ?
berapa lama dah kita berkawan ?
kenapa kaw kejap timul kejap tenggelam ?
ishh kenapa aku banyak sngat persoalan ?
kenapa harus ada kenapa kenapa dn kenapa 
kawan
dulu kita pernah rapat
yes rapat ! dn serapat rapat sangat
tapi disbbkan hal yg seremeh itu kita jadi renggang
perlu ke kita bertengkar disbbkan insan yg dipanggil lelaki ?
lelaki ! ops lelakikah dya ?
bagi aku dya lelaki dayus ! why ?
yes dya dayus sbb memecah belahkan kita !
dya jelous dgn keakraban kita dan kaw pun tahu itu.
dya xsuka kita rapat dan kaw sendiri ketahui
bermacam cara dya usahakan utk merenggangkan kita
dan ternyata dgn pengfitnahan itu
dya dh berjaya !
berjaya jauhkan kaw dari aku !
berjaya pisahkan kita !
berjaya memburukkan aku dihadapan kaw !
berjayanya dya menakluki hati kaw dgn cara yg kotor !
sedarlah kawan 
mana intan mana pula permatanya
ingatilah saat kegembiraan kita
ingatlah saat susuh senang kita bersama sblum wujudnya dya
bkn aku bersedih kehilangan kaw
tapi aku terkilan dgn kemusnahan relation kita
ternyata kaw lebih percayakan dya
insan yg kaw syg dn kononnya juga menyayangi kaw
daripada aku yang dah lama kaw kenal
kawan..
andai kaw baca coretan ini
bkn kemarahan yg aku humbankan pada kaw
bukan kemaafan yg aku mahukan dari kaw
sekadar aku ingin kaw sedar yang aku langsung tak bersalah
tolong laa jgn kotorkan nama aku dimata kaw
tolong laa jgn caci aku dgn mulut kaw yg comel itu..
tolong laa tolong fahami situasi yg sebenar
dn tolong jgn dibutakan mata hati kaw dgn
rasa cinta yg baru terbina diantara kaw dn dya..
tolong laaa
kawan !



Tiada ulasan