Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- kesal yang tak sudah ! -

rasanya dah lama nama dya tak meniti dibibir aku
rasanya dah lama aku tak terfikirkan tentang dya
tapi kenapa tetiba mlm nie tangan aku gatal
sangat pegi search facebook dya ??
ishh ! serius sentap beb , sayu aty , terkilan rasa , 
frust pun ada jugak !
aku dah kehilangan dya !
dya dah sah jadi milik orang laen !
duhai hati tolong laa memahami
duhai pemikiran tlg laa stop berfikir
dya dh bahagia dgn orang laen so
kenapa mesti aku masih mcm nie..
mybe nie laa harga yg ptt aku bayar kowt
atas apa yg aku buat pd dya dulu..
hurmm.. dlu dya beria mengejar tapi aku tak hargai
tapi lps kehilangan baru aku menyesal
tapi semua tue dh tak berguna..
zuhairi safee a.k.a sam ,
tau tak setiap kali saia pegi kuantan,
teringn sngt nk jmpa awk..
saia nk mintak maaf dgn apa yg jd dulu..
nk sngt jmpa awk utk sekian kalinya..
semoga awk bahagia dgn dya..
maaf sbb bnyak sakiti awk spnjng kita kenal...


Tiada ulasan