Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Kenapa Kita Perlu Detox & Pentingnya Detox

KENAPA KITA PERLU DETOX & PENTINGNYA DETOX ✨

Setiap hari kita terdedah dengan radikal bebas, pencemaran udara yang tercemar, racun dan serangga perosak, pengambilan ubat-ubatan, stress, merokok / terdedah dengan asap rokok, makanan yang diproses dan juga pemakanan yang tidak seimbang pada zaman moden ini meninggalkan lebih banyak kesan negatif kepada sistem badan dan LONGGOKAN TOKSIN banyak terkumpul dalam tubuh badan kita.

Sepanjang proses detoksifikasi, organ-organ dalam tubuh badan membuang toksik berbahaya yang terkumpul di dalam badan kita sekian lama. Jangan salah sangka ye, walaupun seseorang itu kelihatan kurus dan sihat, tidak semestinya badannya tidak mempunyai toksin.

Pendedahan kepada pencemaran dan gaya hidup menyebabkan tubuh badan kita mengumpul toksin yang tidak berguna dan sekiranya tidak detox, toksin yang terkumpul boleh meninggalkan kesan yang buruk pada badan.

Dengan detox akan membantu menyingkirkan bahan-bahan yang tidak berguna di dalam badan serta mengembalikan tubuh dalam keadaan sihat. Jika toksin tidak dihapuskan, boleh menyebabkan kerosakan dalam badan dan berpotensi menyumbang kepada pelbagai gejala dan penyakit kronik.

macam mana nak detox????
senang saja.. rendam & minum #MedinaDesire detox tea ajer 😉




Tiada ulasan