Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Perasaan

Sering kali kupandang
 Tenang raut wajahmu
 Terasa seluruh raga larut dalam getar
 Nyatanya hatiku musnah menahan perasaan

 Entah berapa lama
 Harus memendam rasa
 Bimbang keingin hati hanya sisa mimpi
 Mampukah yang kuinginkan jadi kenyataan

 'Ku insan tak sempurna
 Yang mahu kasihmu
 Tapi bolehkah kau terima aku
 Berbanding dia
 Andai kau menolak cintaku
 Biarlah aku simpan
 Perasaan ini dariimu
 Kemas di dalam hatiku sendiri

 Pedih cinta hadir tanpa disangka
 Akan kuharungi kesedihan ini

 'Ku insan tak sempurna
 Yang mahu kasihmu
 Tapi bolehkah kau terima aku
 Berbanding dia
 Andai kau menolak cintaku
 Biarlah aku simpan
 Perasaan ini dariimu
 Kemas di dalam hatiku

 'Ku insan tak sempurna
 Yang mahu kasihmu
 Tapi bolehkah kau terima aku
 Berbanding dia
 Andai kau menolak cintaku
 Biarlah aku simpan
 Perasaan ini dariimu
 Kemas di dalam hatiku sendiri

 Ho-o-o-u-oh ...

 Kasihku..


Take note : Senyumku tak bererti bahagia. Tangisanku tak bererti derit. Adakala diri sendiri tidak mengerti kewarasn hati dan akal.

3 ulasan

  1. SAYA TAG ANDA : https://jm2u.blogspot.com/2020/03/contest-saya-mahu-produk-creative.html

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum sis Nor Aini, Selamat hari jumaat. Jemput sertai giveaway mac dengan 16 hadiah wang tunai terkumpul RM900.

    Sangat mudah untuk sertai. 5 minit dah boleh setel. KLIK SINI UNTUK SERTAI


    Jemput meriahkan ya. Kalau sambutan menggalakkan, boleh buat tiap tiap bulan.

    BalasPadam