04 Jun 2013

- isu lapuk -

hey hey heyyyy abg long , kak yong jual sayur..
hah ? korang tanya sapa ??
eloo xkan aku plak kowt ! *mesti laa korang (:
ok, entry nie skli lagi ak nak buat sesi luahan merasa ^,^
alkesahnya ptg tadi skli lagi aku pegi jumpa dya
dari Bukit Payong ke Marang , jauh tueeee !
huhuu,, base laa aty dah rindu , aku pun pegi laa sana..
nk tnggu dya dtg jumpa aku ? al-lingkup laa periuk belangga nnt.
arini skli lagi gaduh isu yang sama..
penat ! penat ! penat ! aku dah penat !
elooo aku penat tapi tak serik..
disbkan syg punya pasal laa aku jadi mcm nie..
syg ? ishhh bole jln laa kaw dn syg kaw tue
hey mangkuk sampai bila laa kaw nak teruskan pendirian cabuk kaw tue ?
hitam kata kaw maka tade laa keputihan kata aku lagi kan !
aku penat nak explin bagai, aku penat nak terangkan kat kaw..
balik2 isu sama jgk yang kaw bangkitkan..
then tadi blh plak kaw cakap
 'semalam genap 2minggu kita gaduh' *bangang kaw
adoiiii , xsangkap plak aku selama nie kaw menghitung hari...
mangkuk2, kenapa laa kepala kaw lambat sangat loading weh ?
kaw sedar tak yg aku syg kaw !  aku sehabes mungkin jujur dgn kaw giler !
tapi balek balek isu lapuk jugak yang kaw bangkitkan.. fuuuhhh !
duhai hati kaw bersabar laa ye, mybe apa yang berlaku nie ada hikmah yang tidak kita ketahui..
mangkuk, thanks tadi sudi jumpa aku ! thanks uat aku nangis ! dn thanks kembali uat aku tersenyum !
kaw memang jahat, nie semua kaw punya angkara ! pasal kaw laaa jiwa aku jadi kacaw..
harap hidup aku pebih bahagia dn gembira berbanding arini...
salam..


Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

2 ulasan: