02 Jun 2013

- tukar tempat praktikal -


tahu plak korang call ckp boss bising ak xdtg keje ye ?? HAHAAaaa kesah plak ak kang, lantak korang laa nak ckp apa janji xmengadap lagi muka plastik korang ! #harap2 cpt dpt tempat baru utk praktikal ak nie (:

hey korang dah baca statment kat atas tue ? HAHAhaaaa gud !
meh sini ak nak story sikit..
ok ok, actuly minggu lepas ari rabu sampai skrg ak tak dtg keje..
hahaaaa ponteng ker ?
well nak kata ponteng tue tade lah sngat,
tapi lebih kepada nak resign terus laa mangkukk !
dah kenapa plak aku nak berhenti ye ??
alaaa suka hati aku laa wehhh..
hahaaa bole ak ckp acm gitu ? :p
tade laaa sbnarnya ada bnyak sbb yang menyokong aku untuk resign nie
kat tempat tue ak asyuk uat Kotak Fius Agihan je.. ishhh dah kalau mcm tue apa yang nak aku tulis kat dlm buku log ? ak praktikal dah 3bln lebih tapi baru sekali masik site opis.. dah tue acmne ??
sikap pekerja pekerja lama kat situ uang agak kurang diajar. ada laa sorang pekerja tue, dulu masa first ak masuk ok laa.. tapi lama2 dya terlebih kurang ajar plak.. puithhh ! suka hati laki bini bapak tiri mak dya je nak marah2 kamu bdak2 praktikal.. apa hak kaw nak marah kiteorang hah mangkukk !
ak benci dgn suasana kerja yang diskriminasi. apa ke patut dyorng tak yakin dgn tahap kecekapan aku. perhhhh mmg ak bengang laaa ! kowang bagi aku uat keje2 yang kat dlm opis, hakikatnya tue bkn keje aku ! dan tue bkn jiwa aku laaa shiallll !
mohon jgn terlalu memandang rendah kat ak ok ! ye, mmg aku gegurl ! kudrat aku mybe xsekuat korang tapi kalangkala idea yg aku bagi tolong laa diambil kita mangkukkk ! sbb rasanya aku nie lebih bijak dari kowang dlm bab2 berfikir ! hahaaaa bangang !
rasanya cukup laa stkat tue dulu aku list ye... ikut aty nie mmg bnyak lagi.. ok btw aku nie suka belajar dlm hidup.. disbbkan aku xtahu lah aku belajar tapi disbbkan perangai korang nie lahhh pembelajaran aku terbantut !
ak mmg xpandai sbb tue aku nak belajar sampai pandai tapi korang xbagi aku cuba so sampai bila ak nak berada didalam kebodohan sengal ??? 
setelah berpuluh ribu kalai aku berfikir, so aku tekad utk resign ! lantak laaa dyorng nak cakap apa yang penting ak tahu mana hala tuju aku... 
ok laaa kowang sory terkasar bahasa terlanjur kata ye.. hahaaa, thanks jgk sudi baca. so skrg aku nak gerak dulu.. doakan aku dapat cari tempat praktikal baru dlm masa terdekat je.. sbb praktikal aku berbaki 6bulan lagi nie... hahaaa tata syg's.. salam !


Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

0 Pengkritik: