04 Jun 2013

- fead up -

hey bro, apa citer ? sehad ? sakit ?
oich ok uat laa mana yg terbaek utk diri korang ye..
meh sini dgr luahan yang xberapa terluah nie..
actly tadi kat fb aku ada laa baca post yg kwn ak update..
nampaknya skrg dya makin bahagia jep, *alhamdulillah..
apa yang dya tulis tue ak baca satu persatu..
tetiber terlintas di kepala hotak nie
" apa yang ada pada sebuah janji ? "
" setakat janji dimulut bole laa "
" time hati tgh syg , indahnya melebihi pelangi "
"nnt ble dh benci , mesti gaduh ribut taufan "
pada ak janji hanya sebuah janji
janji setakat dibibir, tade makna semua tue..
dimata ak sebuah janji langsung tade nilai dalam percintaan..
huh ! penat aku setia akhirnya dikhianati
penat aku jujur akhirnya ditipu..
cinta ? sayang ? apa makna semua tue ?
syg hanya dimulut, patah tumbuh hilang berganti..
sudah laa sudah, pergi laa kaw jauh dari hidup aku,
jgn kau hadir bersama duka lagi..


Take Note : hey awk, hingga saat nie saia maseh xdpt lupakan awk ! terlalu banyak janji yg awk tabur tapi akhirnya semua terkubur xbernisan.. hingga saat nie saia masih tertanya2 apa salah dan silap saia ? seandainya awk baca entry nie mohon awk explin apakah kesalahan yg dah saia lakukan. nak tahu apa silap awk ? awk laa pencuri yg paling jahat pernah saia jumpa stkat nie ! awk curi hati saia , pastu awk kembalikannya dalam keadaan hancur berkecai.. hingga saat nie kesakitan tue masih xdpt dihilangkan !

Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

9 ulasan:

  1. steady laaaa.... Move on dan rawat hati sendiri.. uiseh~~ hahah

    BalasPadam
    Balasan
    1. steady laa nie... huhuhuu...
      live life and go crazy laa kwn (:

      Padam
  2. go crazy better go to tanjung rambutan.. miahahahahah~~

    BalasPadam
    Balasan
    1. eh2 tanjung2 tue sloww sikit ea.. kang rambut ka jd mangsa tarikan utama nnt.. lalalaaaa ~

      Padam
  3. fuhhh..rambut aku jugak kan yg jadi mangsa belai.. hahahahaha

    BalasPadam
  4. dah rambut tue je yg berknan dihati..
    heheee agogogooo ~

    BalasPadam
  5. adat bercinta gtu la vivaz.. byk juga yg sis da lalui dolu2.. sampailah dipertemukan ngn jodoh yg satu nih.. semua tuh mematangkn kita nanti.. percayalah.. hihi

    BalasPadam
  6. thanks sis.. hahaa base laa kekadang teringat kesah lama..maka di belog laa tempat meluahnya.

    BalasPadam
  7. kita hanya mampu merancang..tuhan yang menentukan segalanya..apa pun jangan menyalahkan takdir..setiap yang berlaku tu bersebab..mungkin ini yang terbaik untuk semua..

    BalasPadam