Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Dimanakah kedai baiki laptop di sekitar BBST, Nilai dan Seremban.

Assalamualaikum..

Hari ni pertamanya dalam sejarah aku update entri dengan menggunakan telefon. Alaa telefon pun tak adalah canggih mana tapi alhamdulillah. Telefon ni berharga dan berjasa untuk aku.

Hurmmm.. Kenapa aku tetiba update entri menggunakan telefon bimbit?

Alkisahnya nak dijadikan cerita, laptop aku buat perangai! Sakit sungguh rasa hati ni. Senak jiwa menahan kebimbangan yang bersarang dihati. Entah macam manakah agaknya segala hasik kerja yang aku simpan dalam laptop tu. Hurmmm.. Agak-agak terburn tak segala khazanah aku dalam tu?

Hurmmm.. Masalah bertambah! Area Bandar Baru Salak Tinggi (BBST) Sepang, Nilai dan Seremban ni mana nak cari kedai komputer erk? Agak-agak ada ke yang  boleh siap dalam masa sehari saja.Contohnya, kalau aku hantar repair pagi, petang tu dah boleh ambil dan guna macam biasa. Ada ke? Tapi area mana ?

Sesiapa yang ada info dan cadangan mohon dikongsi ya. Aku tersangat memerlukan bantuan sekarang. Huhuu biasalah aku kan perantau dekat sini. Jadi aku tak berapa tahu sangat yang sekitar sini. Kalau area Kuaka Terengganu dan Kuantan tu, aku tahu lah jugak. Apapun semoga ada hamba Allah yang dapat membantu aku. Sekian.

5 ulasan

  1. memang tak syok kalau blogging guna phone.. before ni pon saya pernah jadi mcm ni..tapi lagi tragis sebab lappy kena curi

    BalasPadam
  2. Hai.. nuha datang melawat. :)

    Jangan ketinggalan promosi vitamin untuk individu yang sering migrain dan sakit kepala. Whatsapp 017-4991289

    BalasPadam
  3. nanti kalau ada masalah laptop cari jer akak..boleh pickup tapi area seremban jer..

    BalasPadam