Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- yeyeh ! otak kosong -

baru balik dari tc. yeyeh akhir nyer dpt gak aku buang sgala prob even sktika.. thnks kat hijau lumut dan mira chan sbb sudi bt owg happy ae. yeyehh ! mlm nie owg happy sngt.. hahah ! kowng mmg trbest r tuk mlm nie der.. urm ! urm ! td tgah-2 syok brgumbira tetiber bole plak si ladybos tue call. ops ! esk pagi aku kena outstation kt kemaman. alamakkk ! tuk 2 ari tue tapi nasib baek laa pergi balik hari. fuh ! fuh ! fuh !
***************************************************************
hey ! hey ! kowng tahu x td tyme aku tgah b'siap-2 nak prgi tc kn, bole plak aku t'angkat call ladybos.. heheh ! aku ongt kn apew laa yg dia nk meleter, rupa-2 nyer dia dpt info yg aku pergi east cost mall ptg semalam.. alamak ! mnew dia tue ea ? wow ! wow ! xsangka plak ade paparazi yg skodeng gerak geri aku ea ! huh ! sumpah sakit aty aku ! dah aku xkacow owg so uat apew laa dyowng nyemak-2 nak msuk dlm idup aku ea ? benci ! benci ! xpasl-2 aku t'pksa dgr b'guni-2 cramah free daripada ladyboss tue. huh ! owh my boss ! please laa, owg tahu apew yg owg uat. xsalah kn klau owg nak b'kwn dgn dyeowng semua tuh ! dyowng pun manusia ugk dan jst p'wtakan jerk yg membezakan mereka..



tenk kowng sbb happy kn ak ! #

take note : hey ! hey ! klau kowng nak tahu kn ! kn ! dyowng nie semua nyer junior-2 aku tau. hahah ! baek plak aku dgn dak-2 junior kn ? well ~! base laaa, aku b'kwn dgn semua owg jnji happy... awakkawansaia

Tiada ulasan