Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- buntu -

buntu ? buntu ? buntu ? yeyehh ! aku kebuntuan ! bontot pnyer otak. ishh ! aku jem nie xtahu nak uat apew weh.. urm.. 2 3 ari nie ada laa sowng hamba Allah yg take care pasal aku. yes ! aku happy sbb dijaga bagai budak kecik.. tapi entah laaa. aku takut tuk happy terlampau sbb aku tahu dia xmungkin akn jd hak aku kowt ! npew ? huh ! sbb aty dia dah dimiliki sebelum aku knl dia. urm.. aku takut tuk terus kn semua nie, aku takut tuk terus berkhayal sbb aku xnk nnt jatuh gedebukk ! lagipun dlm masa yang sama aku masih lagi minat kat "si dia" tapi naku tahu mustahil tuk aku dapat kn "si dia". arghhhh ! aku kusut dgn semua nie ! sumpah kusut gilerkkk ! yes  kusut ! serabut ! urm.. aku nekad tuk berundur sblum keadaan bertambah buruk. biar lah wasa cinta dn syg aku pada "si dia" jst cinta dalam aty. even saket aku akn tetap pendamkn semua nie. aku doa kn moga dia bahagia dgn owg yg dia sayng...

Tiada ulasan