Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- kerajinan dlm kebosanan -

wah ! wah ! rajin nyer aku ! hehehehe : )
urm-2 tadi ptg aku pergi jemput adik angkt kesayngan aku
kat terminal. heheheh rajin plak aku jempt dia kn ?
alaaa dapat lh ugk kami b'lepas rindu.. heheheh
then ? then kteowg pergi date smbil tkar-2 story t'baru
kat taman tasik jambatan. teang jerk kowt kat situ..
jst deruan angin yg kedengaran.. even suasana makin kelam
tapi ikutkan aty nie xnk balik.. heheh best kowt lepak
situ. agak lama laaa kami melepak then aku hantar si bdak 
tue balik sampai rmah.. alamakkk ! tadi sampai jerk umah
trus mak angkat aku menyakat.. ahhaha almaklum laa
aku nie kn dah lama x pergi umh dia.. : )
mak ! mak ! org rendu mak ! lebiu mom
************************************************************
hey ! hey ! tadi aku balek dalam kehujanan
fuh abeh lencuh kebasahan satu badan doe..
so alang-2 da kebasahan so aku pun merajin kan diri..
frst-2 skli aku kutip semua baju-2 kotor dn dobikn..
then aku basuh motor dgn kepuasan di hati. hehehee
puat aty aku td maen sental-2 kt kekotoran yg degil..
yeyeeh ! motor aku dh berkilat.. hehehe wase sayng 
laa plak nk guna.. risau doe nnt tyme-2 bawak tetiber
hujan plak.. perhh ! mmg frust gilerk aku nnt..
uat penat je aku basuh then siap b'polish bagai..hehee
td aku strt merajin kan diri dlm pkul 6lebih...
keje pnye keje alamakk dlam pkul 8 leboh baru siap
beb. syok sngt bt keje smpai xsedar suasana malam 
makin kelam.. ehhehehe
apa pun aku puas aty dgn kehidupan aku skrg : )


Tiada ulasan