Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- seharian aku -

elo geng ! ary ney life aku mmg bz.. hehee bz k ? wah ! wah ! pg td kn smgt gileerk kowt aku bngn, konon nk pergi class la kn last-2 cancle plak.. ish ! ish ! ari ney lansgung xder class wehh... huhuuu ! pg td aku lepak rumah kwn jap yg dekt area kolej.. tyme tue trfikir plak nak pergi shopping kt balik. niat di hati nak cari cardigan dan jeans putih tapi xder pun.. ish ! ish ! sedikit frust laaa di situ. then pergi plak terjah area kuantan pared. urm.. penat cari menilau tp xder pun yang berkenan di hatii.. hampa ! hampa ! hampa ! so tuk tenangkan diri kami pergi laa area taman gelora, konon nak tenangkan aty laa kn tapi aty makin kusut ada laaa.. ish ! motor plak uat hal.. tayar belakang gelong ! huh ! so nak x nak aku pergi laaa kedai uncle yg selalu aku serves motor.. ouh ! abes plak duet melayang.. hahha ! saket aty pnyer pasal so aku tukar semua, abes sng ctew.. hahaha ! tadi aku tkar tayar belakang tue bagi besar skit, then tkuar minyak itam, tkar penutup tuib, tukar mentol depan dn tukar tempat pedal... hahahha abes-2 melayang duet.. fuh ! tapi apa pun aku puas aty sbb dpt make up motor tue.. well ! well ! wait n see ukies, nnt motor tue akn berubah wajah.. hahah ! dari pagi aku kuar sampai laa jam 8:07pm baru balik umah.. abes puas aty sesakan mungkin kot aku merayap ary nie.. apa pun aku harap esk bertambah baik dari ari nie. moga kegembiraan aku berterusan... : )

Tiada ulasan