Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- home sweet home -

salam...
now aku kat umah wet family terchienta !
wah ! wah ! nikmt nyer dpt blik umh
urm.. tadi pkul 11 lebh aku gerak dari umah
sewa k terminal. alhamdunillah ada gak tiket tuk aku =)
niat di aty nk beli tket pkul 1pm tp xde so
t'pksa laa ambek tket pkul 2pm by bus S.P.Bumi.
alaaa pape pun xkisah laa jnji dapat balek kg dgn selamat !
td smbil-2 tunggu pkul 2pm sempat laa aku meronda 
jap kat expo tepi terminal. td tgah-2 mata menilau
tetiber ada laaa sbjik jam yg berknan di aty. 
wah ! wah ! acm gud-2 jerk jam tue tapi xder
warna orange laa weh ! adusss ! [!]
kuning ! kuning ! kuning ! yeyeeh aku beli !
jam baru aku kaler kuning ! wow !!! :)
alhamdunilaah tepat jam 5pm aku selamat sampai
kt marang, then dari situ aku tunggu ayah dtg ambek
tuk gerak balek umah. 
home sweet home !!!
skrg aku kat umh, dlm blik, ats katil,
dpn lappy, smbil on9 ! wow !
aku happy dapat jumpa family .
dpt b'grau senda dgn dyowg.. heheh


jam baru saia ! kaw ada ? ta da ? so diam ! jgn bnyak bunyik ! = ) #

Tiada ulasan