Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Berubah Kerana Allah

Awk,saya sayang awak kerana Allah. Nanti bila dekat sana bila awk jumpa Allah..
Saya mohon awk jangan tarik pahala saya selepas saya bagi tau awk
semua ni"
.
"Apa?"
.
1- Tudung awak, dah sempurna pakai tudung..
Cuma, labuhkan bahagian hadapan tu.. Tutup "dada".
Tu yang Islam ajar
.
2-Kaki awak, pakai stoking tak wajib. Tapi, yang wajib itu tutup kaki..
Pakai stoking salah satu cara nak tutup. Kalau awk nak pakai kasut Pau cu kang..
kotak dekat kaki. Terpulanglah.. Janji awk tutup

3-Baju awak, pakai tudung cantik dah.. Labuhkan dah..
Awak labuhkan juga bahagian lengan tu..
Kalau awak nak lebih selamat,awak pakai la sarung tangan..
Besarkan baju awak.. Biar nampak kolot di mata orang.. Tapi, tidak di mata Allah
.
4-Muka awak, Allah dah cantikkan. Jangan palsukan  muka awk dengan 'cat warna-warni'
.
5-Awak, saya sayangkan awak sebagai sahabat.. Saya harap awk berubah penampilan
.
Awk sudah tahukan? Mohon ubah ye awak
.
Saya tak sanggup nak tengok awk dijilat api
.
Awak, ambil lighter,mancis..panaskan


Sama sama kita berubah kerana Allah

2 ulasan