Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Doa seorang pendosa

Doa Seorang Pendosa

Aku manusia biasa jauh dari kata sempurna 
Diri tlah brlumur dosa yg tiada terkira
Sehingga maluku tiada tara mengemis2 pd-Nya
Sdgkn diri berbalut dosa karna sering melupakanNya..

Ya Robb,
Bisakah aku memintaMu tuk kesekian kalinya
Walau aku sedikit ragu, apa mgkin Kau mengabulkannya?
Jgn jemputku pulang sblm aku meminta keampunan
Mohon kesmpatan tuk berbagi kebaikan

Allah,tegurmu padaku adalh sentuhanmu
Syukurku padaku mpertemukan si dia tlh membuka mata jahilku balik ke jlnmu...
Trima kasih ya Tuhan wlau hadirnya dia utk seketika...

Ampuniku jika pintaku trlalu byk
Sujudku hanya padaMu, aku redha ditinggalnya tp jgn Kau tinggalknku ya Allah..


3 ulasan

  1. banyaknya dosa AM selama ini..

    Semoga diampunkan segala dosa AM dan semua muslim dan muslimat..

    Ikhlas dari
    AlongMisuari.com

    BalasPadam
  2. singgah ptg selasa
    bz sangat2
    x dan nak blogwalking

    BalasPadam
  3. bw sini. keep writing okay.


    http://hello-vitamin.blogspot.my/

    BalasPadam