Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Benda Yang Lelaki Suka Tengok Pada Wanita

Benda Yang Lelaki Suka Tengok Pada Wanita

Korang jangan terkejut pulak dengan perkara yang lelaki suka perhatikan. Walaupun pekara yang mereka perhatikan tu adalah tempat yang tidak sepatutnya, janganla anda cop mereka sebagai lelaki gatal. Dah lumrah lelaki kan? hahaha

1. Senyuman 
Senyuman wanita adalah daya tarikan paling menarik bagi lelaki. Cara anda senyum juga menunjukkan keikhlasan anda kepadanya. Lelaki tak suka dengan senyuman yang dibuat-buat.

2. Rambut 
Lelaki sukakan wanita yang wangi rambutnya. Bila dah bau wangi, pasti mereka ingin menyentuhnya. Lagi bertambah seksi, jika wanita bermain rambut ketika bercakap dengannya.

3. Buah Dada 
Ini adalah normal bagi setiap lelaki. Walaupun anda memakai pakaian yang sopan, dia akan curi-curi melihatnya dan membayangkan bentuknya.

4. Kulit 
Lelaki sukakan wajah wanita tanpa mekap tebal. Baginya kecantikan semula jadi dan kulit yang canik walaupun tanpa mekap.

5. Personaliti 
Untuk mengetahui sikap seorang wanita, lelaki akan melihat dari personaliti mereka. Cara mereka bercakap dan bergaul. Cara makan juga menjadi perhatian untuk menilai adab seorang wanita.

6. Punggung 
Jangan terkejut, kerana bukan sahaja mereka suka memerhatikan buah dada, tetapi juga punggung wanita.


3 ulasan