10 Jun 2018

Perasaan Teruja Nak Balik Kampung

Hohohooo balik kampung....
Hohohoooo balik kampung....
Hohohooo balik kampung....
Hati riang ria nak balik kampung...


Bila bercerita tentang raya, rasanya hati ini tidaklah terlalu teruja. Yang menjadikannya terlebih teruja tu adalah apabila menanti untuk balik ke kampung, berjumpa keluarga, berbuka puasa dan bersahur bersama keluarga. Itu yang aku nantikan!

Yeyehhhh tak sabar nak balik kampung! Tak sabar nak berbuka puasa dengan family! Tak sabar nak buat kuih raya!! Tak sabar!! Tak sabar!!

Hampir dua minggu akumenghitung hari dan detik. Hari-hari masuk workshop mesti aku akan perhatikan calendar. Hahaaa! giler kan. Eh, itu bukan giler tapi seketul perasaan teruja ye. Hampir dua bulan lebih dah aku kot aku tak balik kampung, kekangan kerja punya pasal. Jadi, dikesempatan ini sememangnya agak teruja yang luar biasa. Dalam workshop pun, hampir setiap hari aku merungut, eh tak sabar nak cutu.. nak balik kampung weh.. kihkihkihhh...

Tiket bas aku sudah awal bulan May aritu. Teruja sangat kan! Heheee risau tiket habis sebenarnya. Aku akan gerak balik kampung malam nanti. Tiket bus jam 9:00pm. Doakan semoga selamat sampai ye.

Pistttt.. balik kampung memang excited. Tunggulah time cuti nak habis nanti, nak kembali ke Seremban. Mesti time tu rasa macam berbelah bahagi. Hohohooo..


Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

3 ulasan:

  1. kampung ain kat mana? semoga selamat sampai...

    BalasPadam
  2. siapa yang tak teruja kan balik kampung jumpa family. besstt hehhee

    BalasPadam
  3. memang tak sabar nak balik kampung. Hati2 ye sis :D

    BalasPadam