Hiking | Bukit Kepayang, Seremban






Take Note : Penat tapi berbaloi. Setiap kali hiking, mesti akan terkeluar ayat ' alahaiii amendalah aku buat dalam hutan time cuti cuti ni, orang cuti golek atas kati tapi aku bermandi peluh'. Hahahaaa ayat tu akan berkumandang dari mulut aku. Tapi itu normal. Mulut membebel tapi hati takkan patah semangat. Tekad nak sampai ke puncak. Tak kisah lambat atau cepat. 



4 ulasan

  1. Dah sampai ke puncak mesti rasa satu kepuasan kan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul.. betul.. rasa satu kepuasan bila sampai puncak. Pastu nampak pulak view yang cantik. Tak dapat nak diungkap dgn kata kata

      Padam
  2. Baru dgr psl bukit ni. Hritu jaja naik bukit batu putih tu je😅

    BalasPadam
    Balasan
    1. View bukit batu putih pun cantik, kan. Huhuu jom on trek sama sama.

      Padam