25 September 2017

Cara Zip Baju Yang Betul

Bila kawan kau minta tolong zip kan baju dia.
Dah usaha gigih zip kan tapi tak berjaya
Baju tu yang kecil atau kawan kau tu yang besar
Eh? Nak salahkan yang mana satu..
Nanti ada yang terasa hati
Maka kau pun gigih zip kan juga
Usahakan tangga kejayaan :)
Tak kisah dengan apa cara
Yang penting kejayaan

Tapi yang aku musykil
Apa jantina diorang eh?
Lelaki ke perempuan?
Compius -_-"


Sumber : Group lawak FB

Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

1 ulasan: