Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Cara belian Feminine Mist : Spray Intim Mudah Dibawa


Dalam entri sebelum ni, saya ada menceritakan serba sedikit tentang Feminine Mist : Spray Intim Mudah Dibawa. Okay, korang boleh lihat entry tu di sini

Beauté - Feminine Mist membantu wanita kekal selesa sepanjang hari dengan bahan berasakan tumbuhan dan BUKAN SABUN.Tidak perlu dibasuh, hanya Spray dan biarkan kering. Hanya Seminit untuk kering. Boleh digunakan di mana-man sahaja.

Beaute- Feminine Mist Mudah dan Berkesan mengurangkan keputihan, kegatalan, kerengsaan, radang, dan bau. 

Penyebab utama Miss V tidak selesa: 
- bulu yang tumbuh ke dalam
- jangkitan yis
- membasuh menggunakan sabun
- penggunaan Panty liner
- Stress
- Sentiasa lembap
- Air yang kotor
- Kerap menggunakan tisu/tisu basah

Mampu Milik Beaute - Feminine mist hanya MYR 0.15 untuk setiap penggunaan. 1 botol untuk 300 spray. Tahan untuk lebih dari sebulan untuk sebotol 35mL Beaute Feminine Mist .

Guarantee Gantikan sabun pembersih anda dengan Beaute Feminine Mist hari ini juga! Boleh digunakan setiap hari. Tidak akan menyebabkan masalah kulit kering. Hanya Spraykan sahaja untuk kesegaran sepanjang hari! Hilangkan masalah keputihan dan ketidakselesaan Miss V anda SEKARANG! Produk adalah 100% free dari bahan berasaskan haiwan. Sesuai untuk para Muslimah.

Banyak kebaikan yang terkandung dalam Feminine Mist sebenarnya yang kita langsung tak tahu. Dengan botol yang comel, sangat mudah untuk kita bawak kemana sahaja dan menggunakannya bila-bila masa pada masa dan tempat yang bersesuaian. Awesome !!!

Korang tahu dimana dan macam mana nak dapatkan Feminine Mist ni? Semestinya hanya di Furleybio. Mudah, cepat dan efisyen. Untuk korang yang berminat bagi mendapatkan Feminine Mist ni, jom lihat dan baca langkah-langkah yang perlu korang buat.




dan ikuti arahan, masukkan detail yang diperlukan
bagi proses pembayaran dan penghantaran produk ke rumah anda.

Siap !!!
Mudah, pantas dan efisyen kan.

Okay nak lagi mudah, korang tekan je link bawah ni



Tiada ulasan