Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

3 Inspirasi Padanan Tudung Online


Ada apa dengan tudung dan fesyen? Kedua-dua ini adalah berkait rapat antara satu sama lain ibarat irama dan muzik. Tanpa adanya fesyen, sudah pasti tidak akan wujud gaya tudung terbaru. Malah tanpa adanya tudung, pasti akan suram pentas peragaan fesyen. Begitulah pentingnya untuk dua perkara ini yang setiap satunya menyokong antara sesamanya. 

Trend fesyen terkini memperlihatkan kemunculan banyak koleksi fesyen Muslimah terkini yang lebih moden seperti tudung terkini. Tudung terbaru yang ada sekarang ini adalah lebih moden daripada segi rekaan berbanding dengan yang dahulu. Pastinya ini adalah hasil usaha para pereka fesyen Malaysia yang bersungguh-sungguh mahu memastikan koleksi fesyen tudung terkini wanita diterima ramai.

Umumnya kita ketahui, wanita dan fesyen berpisah tiada. Rata-rata wanita tidak mahu ketinggalan dalam arus berfeyen, baik dari segi pakaian mahupun tudung. Dalam pada gairah berfesyen, ada segelintir wanita mengalami masalah dalam pencarian tudung yang sesuai.

Bagi anda yang mempunyai masalah dalam pencarian tudung yang sesuai, saya cadangkan anda ke Zalora Malaysia. Dengan adanya Zalora Malaysia, anda tidak perlu lagi bimbang. Semuanya di hujung hari. Anda hanya perlu pilih man yang berkenan dihati. Pelbagai pilihan gaya tudung dan warna yang ditawarkan hanya di Zalora Malaysia.

Jom kita lihat tiga inspirasi padanan tudung online yang mungkin gaya-gaya ini dapat berikan anda sedikit idea dalam menggayakan tudung anda.






1 ulasan