23 November 2016

Praktikal di Kilang SwitchBoard - Part 2


Hari masih pagi tapi aku dah mengantuk tahap tak terkawal.. bosan pun ada.. hari hari duduk dalam kilang mengadap switchboard... sebenarnya bukan bosan mengadap switchboard.. tapi bosan sebab barang takde.. kerjanya kalau diikutan memang banyak.. tapi disebabkan takde barang maka segala ketja tertangguh.. setakat kerja sikit sikit tu ada lah.. tapi itu pun kadangkala tak dapat nak settlekan sepenuhnya jugak.. sebab ada sesetengah barang yang takde...

Pagi ni aku masih blur.. pedih mata sebenarnya.. mungkin sebab malam tadi banyak sangat airmata keluar.. menangis... hahaaa giler! 

Pagi ni aku masuk kerja lewat dari kebiasaan. Alaaa lewat 5minit je pun.. eh tetap lewat juga.. kan?.. 

Bosan.. mengantuk.. takde mood.. kerja mana kerja... kekadang aku pun naik feadup nk pergi kerja.. kenapa.. sebab selalu sangat barang takde.. so pergi kerja melangut hadap switchboard.. nak fitting cable takde.. nak setting barang.. barang takde.. dah tu nak buat apa.. kesudahannya ramai ramai tenung swtichboard yang kosong tu.. kihkihkihhh 

Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

1 ulasan: