Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

KESAN DAN AKIBAT ( ASBAB ) DARIPADA GANGGUAN dalam DIRI dan KELUARGA




1. PASANGAN atau INDIVIDU ( LELAKI @ WANITA ) yang BERMASALAH GANGGUAN akan menjadi ASBAB kepada sukar untuk mendapat ZURIAT, kehilangan kandungan, mati kandungan, mudah bermasalah KEGUGURAN, kitaran Haid yang tidak Teratur @ Senggugut yang melampau, Lebam2 pada badan, kerap DITINDIH, BerMIMPI berkaitan BAYI / KANAK2 / BERSETUBUH / JATUH TEMPAT TINGGI / LEMAS / ULAR @ ANJING @ BINATANG BUAS / MAKHLUK yang MENAKUTKAN dll...

2. Banyak perkara GANJIL dan PELIK berlaku di dalam hidup seperti pernah berjumpa dengan orang ANEH namun orang lain tidak dapat melihatnya dan sebagainya.

3. Tidak berupaya untuk hidup dengan sempurna kerana menghidap pelbagai PENYAKIT malah penyakit ANEH yang tidak mampu diDIAGNOSISkan dan tiada JAWAPAN dari PAKAR PERUBATAN MODEN. Mungkin juga berPOTENSI menghidap penyakit KANSER2 YANG KRONIK antara ASBAB yang berkait rapat dengan GANGGUAN dalam diri yang TERLAMPAU LAMA dan BERULANG2.

4. Tidak suka berGAUL dengan manusia lain dan KURANG SUKA hidup bermasyarakat.

5. Sangat SENSITIF ( BEREMOSI NEGATIF ) dan MUDAH TERASA dengan kata-kata orang.

6. Kadangkala tahu perkara-perkara MUSTAHIL diketahui oleh orang-orang lain yang katanya dianggap KELEBIHAN. Namun hakikatnya ia adalah BISIKAN IBLIS dan JIN bagi memesongkan AQIDAH secara halus.

7. ZURIAT yang lahir dari SUAMI ISTERI yang bermasalah GANGGUAN asbab kepada zuriat atau anak mereka sentiasa banyak menangis semasa KECIL dan semasa BESAR berperangai dengan perangai yang BURUK, Syndrome Down, HyperActive ( AGRESIF ), FIT ( SAWAN ).

8. Anak yang mewarisi MASALAH GANGGUAN suka MELAWAN cakap ibu bapa dan orang lebih tua.

9. ASBAB sehingga Kehidupan terasa SEMPIT, SURAM dan TIDAK CERIA serta selalu dalam keadaan TEGANG, Bermasalah tentang PELAJARAN @ KERJAYA, Bermasalah tentang JODOH atau PASANGAN, Keluarga berPECAH BELAH, suami isteri berCERAI BERAI.

10. Malas dan berat dalam IBADAH, akhirnya semakin JAUH dan diSESATkan bagi MENGINGKARI segala perintah ALLAH S.W.T dan natijahnya MATI dalam keadaan JAUH dari HIDAYAH dan RAHMAT ALLAH S.W.T, Nauzubillah himin zaliq...

ALLAHU 'ALAM

Semoga Bermanfaat...

Take note : Perkongsiang dari salah seorang sahabat kepada saya. Terpanggil untuk saya kongsikannya disini. Semoga bermanfaat.



Tiada ulasan