Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- balek keje dn meggi -

smalam aku cutyscara xrasmi sbb ujan
tapi ari nie aku keje sbb pagi td ujan jst renyai2
hohohoo ! pagi-2 smpai jerk kt butik semua dah kecoh
adus ! pepagi buta dh kena cari brng coustemer yg ilng
alamakkk ! xabes2 dgn brang ilang sejak kblakangan nie kn
urm... aptb ! cari pnyer cari langsung xjumpa
last2 ladyboss call yg dia rupanya simpan brng tue..
fuhh ! rasa nak jerit biar sluruh megamall dgr tension aku nie
last2 t'paksalah kms blik butik yg bagaikan tokang pecah tue..
giler pnyer ladyboss ! huh !
urm.. utk ari nie aku kepenatan packing brng
semua tue akn digunakan dlm sesi ikatan kristal
420 ! yes ! aku harus packing 420 kesemuanya
mati ! mati ! mati !
ari nie aku langsung xsempat nak kejar sale
semua nie raga-2 tgasan ni laaa
hidup aku utk ari nie xder apa yg menarik pun..
tah r ! aku xtahu nape dri ptg td aku tetber jd emo
abes semua org aku marah !
semua benda yg aku buat jd xkena
hehe ! sory geng abb aku trmarah kowng td
pape pun aku mengharapkn sebuah kebahagiaan

:)

Tiada ulasan