Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- ospital dn wad -

ari nie frst tyme moto aku msuk wad..
oloh-2 kesian kt dia tadi kena duduk deh spanar dn skru
ishh ! uncle pomen tuh bapak kasar nyer baiki moto aku
urm.. aku ingat kan apa laa yg osak
rupa-2 nyer si tali break yg dah t'putus..
fuh ! acm mne ea aku gna moto tue smpai
t'ptus tali break ? ganas ? kasar ? omg !
pape pun ari nie aku enjoy sbb xprgi keje..
hehehe ! tapi agak jem laa sbb tadi kena dgr 
ladybos meleter
"aen doh bkpe xmari keje nye? sian k.ja duk 
duk tunggu jugak laa awok. dah laa ari nie kak ira
dan kak ema last, pah nie xjupe doh la ork. sedih nye
kak ja. esk tinggal aen dgn kak long jerk laa. along plok
balik awl, doh tue gane ea aen?
hahahahah ! tadi sblum ladybos meleter pnjng aku sempat
laa bagi alsan nk prgi toilet. urgent ! :)
tapi beto gak ape yg ladybos tue ckp ea !
esk kak ira dgn kak ema dah xder.
urm.. ! tinggal aku dgn kak long r plop !
tapi kak long kn balik awl so mati lah aku
kena handle butik tue sowng-2 ptg esk !'
adus ! nnt comfrem lingkup laa der !


Tiada ulasan