Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- kuatkan semangat aku -

YA Allah di keheningan pagi nie
aku beto-2 lemah utk menghadapi dunia
moga Engkau kuatkan semangat aku utk tempuhi semua nie
sesungguhnya aku hambaMu yang bnyak melalukan kekhilafan
aku mohon agar Engkau lindungi aku dar segala kesakitan nie
biarpun org cakap kesakitan itu tanda Allah menyayangi kita
urm.. tadi waktu aku bngun wase saket sngt kepala nie
hingus plak xabes-2 nak meleleh !
Ya Allah acm mane aku nak bekerja dlm keadaan acm nie ?
dah laa ari nie terpaksa ot !
aku mohon aku meminta
moga Engkau sembuhkan demam dan kesakitan ku ini
aku tekad utk jadi sorng yg kuat
aku xkan patah semangat hnya kerana kesakitan nie
Ya Allah bantulah hambaMu ini
lindungilah aku pada hari ini dari sebarang kecelakaan
aku xnak lagi pengsang dan muntah-2 acm mlm td !
aku xnak susahkan sesape pun
aku akn cuba berdikari selagi mampu
aku kena kuat !
moga ari nie aku berjaya menempuhi dugaan dariNya
amim


Tiada ulasan