Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- trbngun dari tdow -

mak aik awl giler kot aku bngun tdow
dah r mlm td tdow lewt
hehehe.. penat keje oun xilng lagi nie weh
arghhh ! actly aku bngun sbb kesejukan
hehehe.. smbil mata t'pejam
tngan plak meraba-2 cari selimut
tapi xjumoa last-2 aku pun bngun laaa
hehee.. smbil2 cari selimut
so aku on9 laa jap sblum kmbali smbung tdow..
urm.. kalu luar tue ujan tgah kelebatan
fuh ! sejuk gilerr der
alamakkk ! klau laa pagi nie ujn xreda
acm mana lah aku nak redah pergi keje ea ?
dah la kna pkai baju kurung ari nie
herm ! bkn sja2 nak pkai tp
mmg dah peraturannya acm tue laa ngek !
setiap ari jumaat diwajibkan b'baju kurung =)
so aku nak ke xnak
kena la ug k ikut kan
sbb peraturan tetap peraturan ok !
ok lah ! aku dah xtahan kesejukan nie so
better aku out dan sambung tdow balek
lalalalaaa.... nyte blogger


Tiada ulasan