Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- monolog -

aku rindu suasana tyme stdy kt ikip..
aku rindu nak hang out dgn dak2 otak gilerk !
urm.. nadia, dura, eqa, wanie, nana, mana kowng skrg ea?
sejak2 dah abes nie, semua blaa tnpa jejak ea ?
stkat fb jd penghubung kita yerk..
tp aku jrng bkak fb tue.. sorry..
aku tahu kowng t'tunggu2 aku muncul kt fb tue kn...
susah lah yunk, sbb fb tue aku jst bkk skjap jerk..
skdar nak cheak notification :)
aku xsanggup r layan fb tue lame2
sbb nnt pakcik mesti tgur kn..
huh ! nie slah stu cra tuk aku lari dri dia..
urm.. kowng aku doa kn moda2 semua sihat taw...
jgn lua kn kenangan kita dulu...
tiap pg berebut tempat mkn 
kat gerai makan tman gelora :)
hahaha ! gelagat kowng akn aku ingt selalu
dura mesti akn cop seat utk mie
then kowg akn order roty bakar..
agak2 xkenyang kowg tibai plak nasi lemak kn..
nana plak akan order nasi lemak sambal lebih..
ko mmg suka pedas kan nana syg..
nadia plak akn order roti bakar..
hahah ko lah yg paling sengal kan nadia..
xabes2 tiap ari dgn roty bakar...
ko mmg stright kan dlm bab2 m'diet nie...
taksub nak kurus kn dear
eqa mesti akn order nasi lemak dan roty bakar kn..
ko mmg gedix kn syg... hahaha
nasi lemak tue utk ko dh roti bakar tue mesti utk mus
wanie ? hahahhaa minah shuffle nie sah2 x order pape..
ko jns xmkn pagi kn geng...
weh ! aku rindu lah nak lepak dgn kowng acm dulu-2...
paling aku rindu kan merempit dgn nadya...
urm....


Tiada ulasan