Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- ragam di tempat kerja -

utk mlm nie aku nak stry psal aunty clener yg jaga aras 2 Berjaya Megamall. urm.. tiap kali aunty tue lalu kat dpn butik, aku sedih sngt tgok keadaan dia. entah knape tetber aku jd teringatkn kat mak aku. aunty tue umur dia myb dlm lingkungan 50 lebih kot. dari raut wajah dia aku dpt melihat kesedihan yang dia tanggungi. bos aku selalu story pasal aunty tue kat aku dn the geng. kak ja ckp, aunty tue t'lampau baek haty kat rakan sekerja dia hinggakan dia dibuli. aunty ouh aunty ! sikap baek hati yang ada dlm diri aunty tue mmg xsalah tp gunalah ia dgn berpada. jgn sampai kita dipijak kerana kebaikan yang kita taburi. huh ! baru2 nie sblum hari raya deepavali, kak ja adalah hadiah kan seutas gelang kristal kat aunty tue utk dipakai tyme deepavali. tapi xsangka plak gelang dirampas oleh rakan sejerja aunty. sumpah ! aku sakit aty giler kot dgn minah clener yg ambek gelang aunty tue. tapi apa pun aku b'syukur sbb akhirnya aunty dpt balik gelang  tue dgn bantuan kak long. hah ! ambek kau minah clener, idup tue jgn t'lalu nak m'buli sngt laaa. nnt kau plak yang aku buli baru tahu.. hahahaaa....
kak ja, sowng bos yang sporting tahap gaban dn serius tyme bekerja. sikap dia yang sselamber membuatkan kami semua menjadi rapat. aku wase b'untung sngt sbb dpt jd sebahagian ahli keluarga Rusja SEries Fesyen. urm.. moga kebahagiaan dan keeratan di antara kami semua terus kekal buat selamanya. 
**********************************************************************
aku happy sngt hari nie sbb di ingatan aku tiada lagi telatah dia, di hati aku tiada lagi nama dia dn di telinga aku tiada lagi hilai tawa dia. yes ! aku hampir berjaya melupa kan dia. aku akn terus berusaha utk buang dia jauh dari hidup nie. bagi aku tiada makna lagi cinta. NO LOVE NO CRY !!! so di sbb kan hati aku dh tahap kritikal better aku xpyh nak b'cinta cintun sngat laa kan. aku bahagia dgn hidup aku sekarang. aku bebas nak lalu kan apa yg aku mahu. biarkan hidup aku hanya dikelilingi cinta dari keluarga dn rakan-rakan.. 

#no love more in my heart#

Tiada ulasan