Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- balik keje

balek keje trus online, itulah aku =)
idup aku selama 12jam di Megamall dn 12jam di bilik.
hahahaha ! sumpah boring tahap gapan kn.
tapi alhamdunillah utk ari nie aku langsung xsedar masa berlalu.
t'lalu bnyak keje yg menanti aku.. waaaaaa..~ !
dari pagi sampai tgah ari td  aku design kan p'mata taampal 
utk coustmer yg agak cerewet laaa..
perhhh ! nak jerk aku ngamok td mlayan kerenah coustmer tue..
nk design yg mewah tp bajet pnyer r kedekut !!!
utk tgah ari smpai petng aku kemas kn kristal dgn kak ema..
sumpah ! naek juling mata aku..
hampir rabun warna aku buat bendalah tue...
blink-2 abes tahap tenuk beb !
tp apa pun aku b'jaya buat yg terbaik....
then lepas tue bole plak aku disuruh m'hias tdung coustmer...
hahaha ! hiasan aku mmg teruk tp aku b'jya siap kan..
nie frst tyme aku siap kn tnpa bntuan sesape der..
nsib baek coustmer tue puas aty....
yes ! yes ! yes !
sale aku tuk ari nie agak bnyak b'bnding semalam...
ari nie  masa b'lalu dgn pantas.
langsung xder masa utk kteowg b'gossip...
xder masa tuk curik2 baca novel
dn xder masa tuk ponteng smbil merayau dlm Megamall..
haahahaha ! moga esk sale lebih gempaq lah der !
pistttt.. ~! td kan aku kena puji.. :p
heheheheee....
kak ja ckp aku pempuan melayu t'akhir tuk aru nie...
well..~! hahahaa myb dieowg t'kejut kot sbb aku b'kaya sakan.
b'gaa k ? alaaa stkat bju kurung dn selendang apa laa sngt kn..
urmm.. bg aku base jerk kot tp entahh,..
dieowg yg puji over sngt..
melambung abes aku utk ari nie...
hehehee tp aku tetap aku...
xkira lah ape yg menyarung di badan aku....
di kaki aku tetap steady dgn selipar..
hahahha... no way der ! xmgkin utk aku b'kasut tinggi bagai...
xpyh nak vote sngt laaa...
aku pergi keje bkn pergi cari cinta...
NO LOVE NO CRY !

Tiada ulasan