Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- kisah malam aku -

malam nie aku merintih hiba
malam nie aku menanggung seksa sendiri
mlm nie aku meratapi kesedihan
mlm nie aku sendirian tanpa berteman
apa pun thank tuk ryan sbb 
paksa aku mkn ubt dan minum sunquick
perhhh ! mmg xkn aku buat laaa
sbb ubt pahit dn sunquick plak masam
urm.. thnks ugk kat fiq sbb risau kat aku..
awk, xpyh nk isau sngt lah ea
sbb org dah base dgn semua nie
urm.. org harap awk enjoy ea dpt cuti sem kat kg..
nape mlm nie murh sngt air mata aku ?
sbb dia ! yes sbb dia !
mlm td pun aku nangis sbb dia
dan malm nie skli lagi sbb dia !
awk, thnks sbb bt org nangis
myb bagi awk semua tuh grauan tapi 
utk org semua tue bermakna sngt
sbb org syg awk tapi org xmampu 
nak ucapkan semua tue !
org xnak andai cinta org bertepuk sblah tngan
sbb org tahu nnt mesti kita akn lost contct kn ?
urm.. pape pun org akn sabar menanti
andai ada jodoh kita pasti bersua kn..
pape pun org harap awk bahagia
org syg awk !!!


#luv u#


Tiada ulasan