Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- rinduku tiada nokhtah -

semusim sudah cinta berlalu
meninggal kesan seribu kenangan
manis dan pahit kan kuabadikan
tidak lupa seumur hidupku
didada ini penuh parut luka
yang kau tinggalkan sebagai kenangan
adakalanya bila ku termenung
airmata jatuh berlinangan di pipi
kemanakah kau menghilang
tiada khabar berita
mengapa engkau pergi
di saat ku menyayangimu
laluan rindu yang ku harungi
bagaikan menempuh bagai
meronta-ronta dalam kalbuku
rinduku tiada noktahnya
apa yang paling aku terkilan
cinta kita separuh jalan
tanpa sempat aku merasa nikmat
puncak cinta bahagia
kini semuanya sudah terbukti
siapa yang lebih setia
kepada Yang Esa aku berserah
tenangkanlah jiwaku...

by : SPIRANZA


semua owg bole b'cinta tp xsemua yang merasai erti cinta sebenar

take note : tengah syok-2 layan lagu smbil baca novel "Hatiku Di Harajuku", bole plak lagu "Rinduku Tiada Nokhtah" menusuk corong telinga aku. sekali dgr acm best plak hinggakan t'ganggu sedikit p'hayatan aku pd novel tue. kata-kata dalam lagu nie t'lampau m'dalam makna nya. urm.... sedikit sebnyak menyentuh tangkai aty aku, cinta yang terbina tidak mampu bertahan lantaran tiada sebuah kesetiaan dan kejujuran dalam sekeping hati. b'cinta sememangnya senang tp untuk mengekalkan sebuah percintaan tue memerlukan sebuah kometmen yang besar.

Tiada ulasan