Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- masalah ari nie -

arghh.. !!! dah la pagi td bngun awal, niat di ati nak pergi umah kwn aku. nak tman kan dia sbb umah dia hampir2 kena rompak mlm td so myb dia trumaa tp niat aku terbantut sbb kt im nie ujan pepagi buta td then ditambah plak dgn kesejukan yang teramat sngat. urmm.. jiejah sorry taw sbb org xdpt nak berada di sisi awk tyme awk memerlukan. pape pun org doa kn awk selamat dan ok jerk..
urm.. aku mmg bngun awl pg td tp tah acm mner lah bole t'lambat dtg keje..myb sbb ujn kot td.. hehehe pape pun lantak laa jnji aku dtg kn der. :p penat ! penat ! penat ! seriusly penat xsudah tuk ari nie sbb dari pg smpai mlm aku n the geng jst duk susuh stock yang digunakan time sale kat ruang legar megamall jerk. fuhh ! sumpah penat tah babun laa der ! dari pg hingga mlm kteowg buat keje xder rehat. tp nsib baek sempat lunch dan break tuk solat.. huhuu.. aptb !
td balik keje aku lepak dgn eqa jap kat kdai mkn smbil2 layan bola... hahah sumpah kepenatan, kemengantukan, kesejukan dan kegusaran. bola bola ugk tapi tyme tue ati aky tgah xtenang sbb eqa tgah dguh dgn patner dia. urmm.. aku xnak nnt syauqi salah faham dgn kami. apa pun aku doakan eqa dan patner dia kembali happy acm dulu.. luv u geng !



#rindu nak hang out dgn kowng acm dulu#

take note : syauqi, sorry der sbb td aku ajak eqa kuar mkn tnpa izin ko. heheeh alaaa dah laa gado-2 der, xsyok laa aku tgok ko dgn eqa acm nie. aku tahu ko syg dia kn dn dia pun syg kt ko tp masing2 ego kn ! kn !. ishh laaa kowng nie time gado acm nak pecah dinding umah  ea. apa pun aku doa kn kowng kekal dan heppy acm dulu.. 

Tiada ulasan