Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- penat -

yes ! aku uat keje giler utk ari nie. 
pkul 3am, aku kuar k terminal makmur semata2 nak teman si ryan sengal
perhhh !! mula2 tue takut + b'debar + blurr + ngatok + blaa.. blaa.. blaa...
tp lepas jerk jumpa trus ilng ngatok aku..
hahah ! mula2 mmg malu gilerk beb !
nak ckp pun cover2 lah sngt kn..
tp last2 aku tetap aku.
xperlu b'ubah demi owg lain...
aku tetap aku..
selamber dn sempoi itulah aku =)
penat ! penat ! penat !
kami melepak kt terminal...
then merayau ke tc..
bekpest kat kfc then aku tdow jap smentara si ryan m'jd ahli toilet...
pas tue kteowng jejalan area jln ke jambatan...
lepak2 kat tman p'maenan...
syok2 duk story tetbr si monkey dtg...
mak aik ! bapak t'kejut giler r...
ahahaaa....
lawak2 sbb lepas tue kteowng menuju ke mc'd...
perh dlm masan 6jm aku b'jya mkn di dua kedai beb.



#drgu#

Tiada ulasan