Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- kisah mlm tadi -

alhamdunillah sbb sale tuh semalam mmg bnyak giler !
yes ! yes ! yes! so mst bnyk komeisen aku nnt nie kn ?
hahah ! aptb ! menggong ! [!] [!] [!]
urm... agak kepenatan lah melayn kerenah yg memcm jenis...
smlam ada lah sorng mak cik nie taw...
die tue coustmer ugk lah tp cerewet tahap gaban..
fuh ! nak semua benda perfect dan murah..
mak aikkk ! klau mcm nie ckup buln comfrem bankrap kn...
giler !
pent ! pent !pent !
dlm kepenatan aku tetp happy 
sbb mlm td dpt jumpa ma dan pa [eqa & syauqi]
gilerk ! dah lama aku xjumpa kowng kn..
haha
siyeh ! terubat rindu kat ko....
tp xsangka plak eykin luvira pun ada skli :p
lalalalaaaa.....
bla.. bla.. bla.. bla.. bla.. bla...
mlm td niat aty nak pergi mkn kt blng kuantan pread tp kdai tue tutp
then tkar plan pergi kat im2
perhhh tutup ugk ! mcm nak meletup jerk kan kelaparan 
last2 pusing punyer pusing lepak jerk kt casper dpn msjid im...
penat ! yes aku kepenatan..
mlm td dlm pkul 1 lebih aku balik trus tdow... 
ZZZZZZZZZZZz ~
dan nie bangun tuk pergi keje....

Tiada ulasan