Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Printcious - Koleksi Hadiah Menarik Untuk Anda Dan Yang Tersayang.


Assalamualaikum.. Hai gais ! Ada yang sedang pening kepala mencari hadiah untuk yang tersayang ke? Apa yang jiwa kacau mencari hadiah tak jumpa -jumpa ke? Okay! jangan risau. Jom Cik KP kongsi dengan korang satu website yang menyediakan koleksi hadiah yang awesome!!!

Printcious.. menawarkan pelbagai bentuk hadiah untuk anda dan tersayang, tidak kira lelaki mahupun wanita. Dengan tagline "Printcious.com – Precious Gifts From Your Heart", semestinya Printcious.Com merupakan satu pilihan yang tepat sekianya anda berbelanja disitu. 

Printcious.Com menawarkan beberapa kategori yang boleh anda pilih. Antaranya termasuklah T-Shirts, Mugs, Cushions, Phone Cases, Ceramic Tiles, Puzzles, Mousepads, Mini Tees, Baby Rompes, Coasters, Button Badges, Caps, Canves, Bags, Lanyards dan Keychains. Wow banyak sangat kan !! Semestinya hanya di Printcious.Com!!

KLIK GAMBAR UNTUK DAFTAR TERUS DI PRINTCIOUS.COM

Sebelum membeli jangan lupa daftar di Printcious.Com.. alaaa daftarnya percuma je. Korag boleh daftar melalui email ataupun terus link kan ke facebook. Mudah sangat kan!




Siap mendaftar, korang boleh pilih mana-mana hadiah yang berkenan dihati. nak T-Shirt ke, Phone Cases ke, Ceramic Tiles ke, Puzzles ke dan banyak lagi. Korang pilih je lepas tu nanti design sendiri hadiah tu. Korang boleh pilih samaada nak maukkan gambar ke, nak tulis kata-kata sahaja ke. Itu terpulang pada kretiviti dan idea korang sendiri. Mudah sangat kan! Best plak boleh design-design sendiri.

Untuk Cik CP, semestinya memilih T-Shirt. Kenapa T-Shirt? Sebab Cik KP ni hantu T-Shirt. Pegi jejalan, nampak T-Shirt degn design yang simple-simple terus beli. Pakai ke tidak, itu lain cerita. Yang penting beli tetap beli. Kihkihkihhhh... okaylah, jom kita designkannya.




Tadaaaa !!!! Dah siap design Cik KP. Simple sangat kan! Hahaaa Okaylah, siap mengdesign, korang boleh klik dekat "Add to Cart"


Lepas tu koang boleh pilih sama ada nak "continue shopping" ataupun nak "checkout". Untuk pengetahuaan korang, di Printcious.Com, banyak discount yang ditawarkan tau. Contoh, macam baju yang Cik KP pilih ni. Sekarang ni tengah discount. Jangan jelous uoll!! Harga asal RM 49.00 dan selepas discount harganya RM 29.40. Berbaloi sangat tau. Kualiti kain yang digunakan sangat tinggi dan harganya pulak sangat berpatutan. Wallahh ! The bestlah. 


Lepas dah "checkout", jangan lupa isi detail beserta cara payment korang ye. Sekiranya ada discount, korang boleh masukkan cod disciunt di bahagian bawah harga tu kemudian "apply". SIAP!!! 
Okay, settle sudah order hadiah untuk tersayang di Printcious.com

Bila dah boleh design-design ni, rasa macam nak design lagi pulak. Kihkihkihhhh lepas ni bolehlah shopping lagi di Printcious.com. Senang sangat. Kalau nak buat kejuatan pun boleh. Hadiah korang tu boleh terus dialamatkan kepada si penerima. Eh nak kejuatan untuk siapa tu, mak, ayah, adik, abang, kesayangan, wife, husband pun boleh. Best kan!

Printcious menawarkan penggantian dan pembayaran balik sekiranya barangan yang dibeli mengalami kerosakan/kecacatan semasa proses penghantaran. Pihak Pintcious juga menawarkan pemulangan barang secara percuma dalam masa 7 hari. Untuk proses pemulangan adalah sangat mudah. Hanya mengambil gambar pada cacat barang, bungkusan dan konsainan nota kemudian email Printcious di feedback@printcious.com.



Korang nak tahu lebih detail mengenai Printcious ni boleh  ke
Website : http://www.printcious.com/
Facebook : https://www.facebook.com/printcious

1 ulasan

  1. bestnya..akak haritu tempah puzzle..nanti nak tempah baju pulak

    BalasPadam