23 November 2015

Happy Monday | 23 Nov 2015

Assalamualaikum



Hari ni isnin minggu terakhir untuk bulan November. Ya Allah, memang terasa sangat sekejap saja masa berlalu. Tak sedar pun dah nak sampai ke penghujung bulan. Almaklumlah, bulan ni bulan kesibukan. Walaupun dapat cuti seminggu aritu. Tak tade lah cuti sepenuhnya pun. Banyak masa dihabiskan dengan mencari tempat latihan industri je. Ini pun masih lagi tak dapat-dapat. Bukan tak dapat. Ada je yang dapat. Tapi jauh sangat. Area Rawang dan Kuala Lumpur. Perhhhh, mantainan tunggi tu beb. kalau boleh, seboleh-bolehnya aku tak nak paktikal area tu. Nak praktikal area Terenggau. Kalau tak dapat Terengganu, boleh Kuantan pun tape. Janji dekat sikit. Mantainan pun tade lah tinggi mana. Heheee

Oich tempat latihan industri, dimana akan kau aku cari T_T

5 ulasan:

  1. ko praktikal di sabah jak laaa.. hahahahah..apa2 pun..all the best..

    BalasPadam
  2. Semoga dapat tmpat praktikal yg sesuai untuk KP :)

    BalasPadam
  3. Semoga dimakbulkan doa atau hajat Ms.Kejupenyet tu

    Akak saje2 jemput awk join GA nie...maaf kalo akak mengganggu
    http://rianalittlecuties.blogspot.my/2015/11/segmen-jom-kenali-follower-anda.html

    BalasPadam