26 November 2015

Ragam interview DLC 02 | 25 Nov 2015

Assalamualaikum...




Pagi ni aku mampu berentri dengan perasaan lega... kenapa..? sebab aku dah berjaya selesaikan tugasan berinterview untuk subjek Baha Inggeris II..  Alhamdulillah.. walaupun agak cuak.. ketaq.. gabra.. takut.. dan bla bla blaaa.. namun aku mampu menjawab semua soalan Miss Sarah dengan lancar.. hahaaa almaklumlah.. aku kan sorang.. bebudak kelas yang lain semua satu kumpulan dua orang.. sedis.. tapi takpe.. semuanya dah selesai..

Lepas sesi berinterview tu malam tadi.. kami pun adalah buat sesi bergambar.. hahaa saja untuk kenang-kenangan.. opss lupa nak cakap.. interview tu dibuat malam tau.. saja Miss Sarah buat malam.. sebab taknak gangguan daripada pihak lain.. lagi pun kami perlu berpakaian seperti interview betul.. jadi kalau dibuat siang, waktu kelas biasa.. mesti pelajar lain pelikkan.. kenapa DLC 02 pakai smart-smart.. hahaa..

Nampak tak gambar diatas tu..gambar pertama tu merupakan sebahagian dari bebudak kelas aku.. DLC 02 .. chargeman A1.. dan gambar yang kedua tu.. merupakan gambar kesemua bebudak kelas termasuk dengan Miss Sarah sekali.. Lupa nak infom.. Miss Sarah tu lecture kiteorang.. dia muda lagi.. kepala pun giler-giler.. memang ngam.. boleh masuk dengan kiteorang.. hahaa pasal sesi bergambar ni pun.. dia yang terlebih semangat tau.. setting port baik punya.. bebudak kelas aku semua sekali 19 orang.. 18 student lelaki dan seorang student perempuan.. hahahaa aku lettuw student perempuannya.. apapun kira okaylah kami bergambar-gambar ni kan.. ala-ala kenangan sebelum masing-masing keluar pergi latihan industri kan.. hahaa

Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

3 ulasan: