29 November 2015

Kisah silam | Imbas kenangan

Assalamualaikum..

Tadi aku kemas loker.. ternampak external.. aku ingatkan dah hilang.. rupanya tersorok di celah- celah lipatan kain baju.. bertuah pun external.. hari tu meroyan giler aku mencari external tu.. bila dah hampir terlupa ni.. boleh pulak dia muncul.. ok takpe.. kemunculan external tu aku sambut dengan rasa excited.. terus aku stop kejap kemas-kemas loker.. aku capai lappy dan on.. terus aku buka external tu.. saja je nak tengok sebenarnya.. apa yang dah aku simpan dalam externel tu.. dah jadi pekasam ke belum..

mak aikkk.. banyaknya gambar-gambar lama aku.. aku ingatkan semua gambar-gambar tu aku takkan dapat tengok lagi dah.. sedih.. nasib baik masih tersimpan kemas dalam external.. terharu ditambah haru biru sebenarnya bila tengok gambar-gambar lama.. rasa macam nak menangis je.. rindu pulak kenangan lama..

2013 - Santai-santai dengan bebudak kelas.
Waktu study Wireman di ABMWT

2013 - Kerja amali, baik pulih lampu jalan
Wireman ABMWT

2013 - minggu pertama jadi pelajar di ABM. pegi berkelah satu kelas di
Air Terjun Sekayu, Kuala Berang, Terengganu

2009 - Hutan Lipur Gunung Senyum, Temerloh

2012 - Penang

2008 - Waktu orentasi di PSDC, Kuantan

2014 - Alumni & Majlis Hari Raya anjuran CIDB
2012 - Jambatan Samantan, temerloh, Pahang

2013 - Seremban

2013 - Amali pendawaian elektrik satu fasa

2013 - Hari pertama dengar ceramah untuk 'Green Card'

2014 - Hari-hari terakhir di ABM.
Merdeka! Time nie dah habis final

2009 - Gambar kelas.
Kami student elektrik, PSDC Kuantan

2009 - Jimba malam dengan Kak Lynn & Kak Oyienz
Pantai teluk Chempedak, Kuantan

20010 - Merayap dalam East Cost Mall, Kuantan

2010 - Jimba malam, lepak Esplaned Tanjung Api, Kuantan

2009 - Sukan antara utm - netball -
Psdc, Kuantan

Take Note : Kenangan tak mungkin dapat diulang kembali. Andainya diulang, belum pasti akan sama seperti yang telah kita lalui. Kenangan mungkin akan kian menjauh tapi akan tetap diingatan.

Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

2 ulasan:

  1. Pergh!! Memang betol-betol kenangan nie...

    Psstt.. Selalu cenggitulah, bila dicari x muncul, bila x dicari tetibe jer muncul..

    BalasPadam
  2. kenangan manis tu yg akan buat kita tersenyum sendri taktala teringat

    BalasPadam