Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Baca Novel Semusim Rindu Secara Online


Aku memang hantu novel. Kekadang sanggup tak tidur malam semata-mata nak habiskan bacaan seketul novel. Kedang kebanyakan novel yang aku baca dah dilayarkan menjadi drama. Bila tengok drama tersebut rasa macam kureng. Dia punya penghayatan tu tak sama macam time aku baca. Rasa macam tak berapa nak fokus pada drama.

Tapi bila munculnya drama Semusim Rindu, situasi aku berbeza. Sebelum jam 6 petang, aku dah bersiap sedia depan tv. Menunggu dengan setia bermulanya cerita tersebut. Fuhhh ! minat sungguh weh. Aku siap buka semula novel Semusim Rindu tu, baca dan khatam lagi sekali. Kihkihkihhh..

Untuk korang yang berminat dengan drama ni, jangan lupa menanti tibanya jam 6 petang ya. Untuk korang yang nak baca novel Semusim Rindu secara online boleh ke SINI atau klik link di bawah






2 ulasan

  1. Saya baru baru ini sahaja berminat..

    Itupun nak tulis blog cara storyteller

    BalasPadam
  2. Yes! Saya pun sama. Bukan minat novel sangat pun tapi lepas tengok je drama 'Semusim Rindu' kat Astro MAYA HD terus rasa nak baca sebab nak tahu cerita full karya Aleya Aneesa ni huhu

    BalasPadam