Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Tanda Badan Anda Penuh Toksin



🎈8 Tanda Badan Anda Penuh Toksin
.
1)Sembelit – Anda perlu membuang air besar 2x sehari, bagi memastikan bahan buangan pepejal dan cecair bertoksin tidak disimpan lama dalam badan dan membawa penyakit.
.
2)Kembung Perut – Usus yang tidak bersih dan penuh toksin akan menyebabkan angin terperangkap di dalamnya dan menyebabkan perut menjadi kembung dan tidak selesa.
.
3)Sakit Kepala – Badan yang penuh toksin akan menyebabkan anda mengalami sakit kepala yang berulang-ulang, malah boleh menyerang anda setiap hari.
.
4)Letih dan Lesu – Toksin yang terkumpul dalam badan umpama racun yang mencuri tenaga di dalam badan yang menyebabkan kita lesu dan tidak bermaya sepanjang hari.
.
5)Mulut Berbau – Usus yang kotot dan tidak dibersihakn secara kerap akan menyebabkan mulut berbau busuk dan menimbul ketidakselesaan kepada orang lain disekeliling.
.
6)Perut Buncit – Najis yang terkumpul lama dalam usus akan mengeras dan menjadi tempat angin berkumpul. Ini boleh menyebabkan perut kelihatan boroi dan walaupun berat badan anda masih normal.
.
7)Kulit Kusam – Jika Masalah kulit seperti jerawat dan kulit kusam anda berpanjangan, cuba ambil langkah untuk detoks bagi membersihkan toksin yang terkumpul dalam badan terlebih dahulu.
.
8)Kemaruk Makan – Badan yang bertoksin akan menyebabkan anda tidak boleh mengawal cara makan dengan baik. Malah menyebabkan anda sering rasa lapar dan ingin mengunyah makanan sepanjang hari.
.
JOM DETOK DENGAN Medina Desire Detox Tea
WhatsApp ➡️ http://www.wasap.my/60136462960

2 ulasan