Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Agnes Monica | Tanpa kekasihku



Langit begitu gelap
Hujan tak juga reda
Ku harus menyaksikan cintaku
Terenggut tak terselamatkan

Ingin ku ulang hari
Ingin ku perbaiki
Kau salah ku butuhkan
Beraninya kau pergi dan tak kembali

[Korus]
Dimana letak surga itu
Biar ku gantikan tempat mu dengan ku

Adakah tanda surga itu
Biar ku temukan untuk bersamamu

Ku biarkan senang ku menari di udara
Biar semua tahu
Kematian tak mengakhiri
Cinta…

[Ulang Korus 2x]

Apalah artinya hidup tanpa kekasihku
Percuma bila aku disini sendiri

Take Note : Lagu ni sebenarnya lagu lama. Tapi baru beberapa hari lepas aku tahu kewujudan lagu ni. Kebetulan time tu aku pergi karaoke dengan kawan-kawan, adalah yang terambil dan terkaraoke lagu ni. Best! Dinyanyikan versi suara dia, memang best. Aku yang dengar ni memang layan habis. Bila part melalakkk tu memang kedengaran agak memekak tapi tersentuh jugak tangkai hati aku. Dengar lagu ni tetiba terbayang 'atok' di ruangan mata. Alahaiii, susuh bebenar untuk aku hapuskan kenangan bersama 'atok' erk. Bila dengar lagu sedih, teringat dekat dia. Bila dengar lagu happy, teringat jugak dekat dia. Habis aku nak dengar lagu yang macam mana supaya tak teringat pada dia ni? Entah! Malas nak fikir panjang dah. Apapun, lagu ni memang terbest.

2 ulasan