21 Oktober 2015

Monolog | Part 13

Assalamualaikum
hari ni cuti disebabkan jerebu
semalam cuti disebabkan jerebu
malam semalam cuti pun disebabkan jerebu
maknanya dah 3 hari cuti disebabkan jerebu
hurmmm 3 hari aku mereput dalam bilik ni
nak keluar macam malas
jerebu teruk sangat kowt
itu yang malas nak outdoor sangat
kalau diikutkan aku punya cuti dah 5 kowt
minggu lepas aku dapat mc dua hari, khamis dan jumaat
sabtu dan ahad sememangnya cuti hujung minggu
dan minggu ni, isnin, selasa, rabu cuti sebab jerebu
kalau aku tahu awal-awal lagi aku dah balik kampung
hurmmm ruginya aku menghabiskan masa cuti dekat sini
kalau dekat kampung kan best
dapat jumpa mak, ayag dan adik-adik
tapi itulah, arahan cuti diberikan last minute kowt
so aku tak dapat nak plan apa-apa
terkilan pun ada bila difikir-fikirkan balik
mereput je dekat hostel ni tanpa apa-apa aktiviti
buang masa dengan mengadap laptop je lah
khatam cerita-cerita korea ni hah -_-'



Previous Post
Next Post

post written by:

2 ulasan: