Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Port Dickson tunggu aku datang!

Alhamdulillah, demam dah kebah.
Deman dah beransur sembuh
cuma batuk dan selsema lah yang ketara sikit skrg ni
tapi tape, ubat yang doktor bagi tu masih ada
telan aje lah ikut waktu dan kuantiti yang ditetapkan
ubat batuk pahit sikit sebab dlm bentuk cecair
tapi tape, dah nama pun ubatkan.
telan lah jugak, lepas tu settle
ubat selsema tu ok je.
dalam bentuk bijik yang kecik.
hahaa, tade hal lah nak telan
tapi pastikan ada air masak lah ^_^

disebabkan demam dah ok
jadi plan berholiday ke PD berjalan seperti biasa
yeyehhh hari yang ditunggu-tunggu tiba juga
hehee hari ni lah hari nya!
Opss! sempat lagi aku update entry sebelum ke PD.
heheee..
ikut hati mmg nak grak pegi PD petang ni
tapi ada hal sikit yang tadapat dielakkan
jadi aku graklah malam ni.
utk petang ni, member-menber dari Kl aje lah yang grak dulu
sebenarnya mcm kesian pun ada dekat dyorang
Dyorng dahlah jauh, dari KL kowt
tapi dyorng boleh sampai dulu
sedangkan kiteorang yang Sepang, Seremban ni sampai malam nanti
hurm.. entah laa malas nak cakap banyak
Kalau yang Mirul tu aku tahu sbb dia kerja
Tapi yang sorng lagi tu entahlah!
Sakit hati bila kau ingatkan balik
menyampah pun ade
bila fikir balik macam rosak mood je so better aku tak fikir
Sebenrnya banyak yang nak aku story dalam ni tapi macam kekangan masa
nanti pukul 4 ptg aku gerak dari Sepang ke Nilai.
dari Nilai aku akan trus ke Seremban
nanti di Seremban, insyaAllah Mirul akan jemput
then kiteorang gerak ke PD sama-sama
pasal ada yang nak saing sekali dgn dia tu aku mls nak ambil peduli
biarkan je lah
yang penting jgn nak kacau aku dating dengan Mirul nanti sudah
lagipun aku dah bagitahu awl-awl yg aku nak dating sebelum pergi PD
hahaa dating lah sangat kan Mirul.
padahal nanti gaduh memanjang
hahaa tade lah gaduh betul pun
setakat sakat menyakat gaduh mulut je pun.
kuikuikuiii..
apapun doakan percutian kami semua berjalan lancar ye.
Heheee percutian yang dah lama dirancang ni.
InsyaAllah nanti aku upload serba sedikit gambar-gambar kami ye
PD tunggu aku datanggggggg !
tak sabar nak terjun pantai
tak sabar nak bbq
tak sabar nak beraktiviti
tak sabar nak jumpa kawan-kawan
yeyehhhhh
apapun semoga semuanya dipermudahkan dan dilindungiNya sentiasa
Wassalam


4 ulasan

  1. Selamat bercuti...mummy pun teringin nak ke PD nak bawa anak-anak main pasir hehe

    BalasPadam
  2. Selamat bercuti! Semoga dipermudah semuanya ye~ :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks Ana :)
      Aamin. Semoga dipermudahkan segalanya.

      Padam