Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Monolog | part 8


Ikut hati aku malam ni nak blogwalking
nak terjah blog kawan-kawan
tapi niat tu macam terbantut je
bukan sebab aku malas
tapi sebab sakit hati
wifi ni semakin menjadi-jadi perangainya
slow yang teramat
loading memanjang
lepas tu tak habis-habis tayang anak dinasor
sakit hati wehhhh
bukak facebook tak lepas
bukak twitter tak lepas
bukak instagram tak lepas
bukak blog pun dah semput
mujur bukak radio suria.fm secara online dapat
tapi tak berapa nak clear lah
kekadang terputus putus
kekadang putus terus
kekadang terus senyap sepi
apalah nasib pakai wifi ni
Hurmmm.. paket data sendiri?
itu pun hampeh!
bayar mahal saja bulan-bulan 
tapi internetnya macam apa entah
sekejap laju, sekejap slow, lepas tu langsung tak boleh guna
Ishhh sakit pulak hati ni
lama-lama bimbang ada darah tinggi je aku ni
Hahaaa almaklumlah duduk sakit hati memanjang
dan disebabkan internet dan wifi tu bermasalah
aku dah kurang berblogging kebelakangan ni
aku rasalah kan
maybe internet dan wifi tu bermasalah sebab jerebu kowt
Hahaaa tak dapat nak cari lini disebabkan jerebu tebal
ye ke? Entah! alasan mcm tak masuk akal je
tapi untuk sedapkan hati, boleh kowt!



2 ulasan

  1. hahahah....jerebu menganggu kelajuan internet! :)
    sabar ajelah kan...

    BalasPadam