Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Rindu kenangan lalu



Aku tengok jam. Tak sangka dah pukul 3:55am. Hurmmm sekejapnya masa berlaku. Aku pejam celik tergolek golek dah beberapa jam berlalu ye. Aku masih berjaga. Mata ni masih segar bugar. Tak rasa mengantuk pun. Menguap pun tidak apatah lagi mengantuk. Ayokkkkk.. maybe ni effect aku tidur lama sinng tadi kowt. Maybe lah. Waktu hening macam ni, rasa best pulak berblogging. Wifi laju je. Memang loding sekejap je terus clear. Hahaa lagilah segar mata aku.

Sebenarnya, aku macam dah malas nak update blog. Wifi slow sangatlah skrg ni. Tak tahu mana silapnya. Server ke, cuaca ke, apa entah. Sakit pulak hati aku bila blogging guna wifi. Memanjang loading, tak berkesudahan. Jadi aku ambil keputusan untuk cipta entry dan hold kan dulu buat sementara waktu. Nanti bila wifi dah elok, aku terus post je segala bagai entri menganrut aku tu. Contohnya malm ni, hahaaa banyakkan entri yang aku publish. Aku pun tak pasti berapa entry tu, tapi yang aku tahu kesemuanya selamat dipublishkan.

Hurmmm.. waktu hening macam ni terasa rindu pulak pada kenangan lama. Rindunya. Aku rindu kenangan bukan rindu kau.

2 ulasan