Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Liyana Jasmay | Cinta Bersatu


Di matamu ku berharga
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu

Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu

Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus
Mengerti aku

Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku

Ku sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu
Cinta bersatu

Gayamu
Sifatmu
Cara mencintaiku
Yang membuatku diriku jatuh cinta padamu

Take Note : Percaya atau tidak, kali terakhir aku dengar lagu ni adalah hampir dua tahun yang lalu. Waktu tu aku sedang bahagia bersama 'atok'. Lagu ni, dia selalu post dalam facebook dan tag nama aku. Hurmmm kenapa aku timbulkan lagu ni kembali? Saja je, nak mengenang nostalgia lama. Hahaaa giler! Sebenarnya beberapa hari lepas aku ada on facebook lama. Aku baca balik post-post yang lama. Sekali ternampak lagu ni. Aku baca kata-kata yang dipostkan bersama lagu ni. mendalam maksud kata-kata tu. Tapi sayangnya tak seiringan dengan situasi yang aku alami. Cinta kami tak bersatu pun pada realitinya. Hahaaa, hati ni sakitlah jugak. Sedih? Giler kau tak sedih, aku siap menitis airmata lagi kowt. Sayang aku pada dia tak pernah padam walaupun kian berkurangan. Hurmmm.. kenangan tetap kenangan. Peristiwa tu pun dah beberapa tahun berlalu. Tapi hanya aku yang tetapi hidup dalam kenangan.

Tiada ulasan