Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Monolong | part 9



Sekejap je masa berlalu
hari ni dah hari khamis rupanya
makkk aikkk rasa mcm baru semalam hujung minggunya
mcm baru semalam aku pergi kl
mcm baru semalam aku lepak dekat Jinjang Utara tu
Hahaaa, cepatnya masa berlalu
Hurmmm.. kalau boleh aku tak nak hari sabtu ni tiba
boleh tak?
Hah, kenapa?
Alaaa sebab hari sabtu ni Hari Sukan Negara
Oichhhh takoutnya
aku ada ambik bahagian untuk sukan bola jaring daerah Sepang
kebetulan tempat belajar aku jadi tuan rumah
tapi macam tade kemeriahan pun
entahlah! macam tak sampai je mood untuk bersukan tu
almaklumlah, lepas je sukan ikbn/iktbn semalaysia di Perak bulan lepas
terus aku stop training
dan untuk games Hari Sukan Negara nanti
aku macam tak ready je
sebenarnya bukan aku je tapi satu team aku kowt
Bayangkan 10.10.15 dah nak lawan
tapi 06.10.15 baru mula training
Hampehh! semput giler kowt
biasalah dah jarang bersukan kan, hahahaaa
apapun malam tadi telah selesai mencabut undi
aku pun tak pasti pasukan aku dlm kumpulan mana
aku tak pasti berapa pasukan yang ada
dan aku tak pasti berapa kumpulan dibentuk
apa pun, aku harap pasuakan aku salah seorang diantara juara
harap sangat kami mendapat tempat, heheee
Oklah, aku pun malas nak meleter panjang,
tengok jam skrg pun macam dah lewat
so better aku bersiap nak pegi kelas pulak
okbye ^_^

2 ulasan

  1. Jerebu punya psl kot sbb tu x ada semangat..Ahahah.Salahkan Jerebu lgi..Ngekkkk

    BalasPadam