09 Oktober 2015

Monolog | Part 10

Org ketika punca curang? Beb, kalau dh syg,
dtglah berjuta org sekali pun hati kau tetp pada dia yg satu 

Kata sayang tapi kenapa curang ?
Kekadang aku terfikir ayat tu
Sayang tapi curang
Ishhh dia tipu, sygkan aku ke 
Dia tipu, sbb nak jaga hati aku
ENtah! mcm penat je nak fikir lebih
Tapi itulah, kepala ni kekdng tetp juga berfikir.
Rasanya beberapa tahun dah pun berlalu
Tapi isu yang sama je aku bangkitkan dalam kepala ni
Ya, sampai ke detik ni, hari ni, saat ni, aku masih mcm dulu
Aku tercari-cari mana silap salah aku
Kenapa dia sanggup curang sedangkan dia kata sayang
Sayang ke kalau dah curang
Berjanji setia gunung bintang 
Akhirnya dia yang pergi tinggalkan aku terpinga-pinga
Tanpa sebab dan alasan yang aku sendiri tak pasti
Kehilangan yang aku rasakan secara tiba-tiba
Sakit, memang sakit
Tersangat sakit sehingga aku tak mampu utk terus menyayangi
Aku serik, aku dah tak ada rasa sayang tu
Bagi aku semua kawan
Ya, kawan sebab aku lebih selesa berkawan
Kalau betul sayangkan aku
Cari cara untuk kekalkan aku supaya menjadi milik kau



Tiada ulasan:

Catat Ulasan